Kako mogu platiti račun?

Mtel račune možete platiti brzo i jednostavno online!

Pored standardnog načina plaćanja računa u banci, postoje drugi, brži i jednostavniji načini plaćanja usluga bez čekanja u redovima:

  • Online plaćanje VISA/MasterCard/Maestro platnim karticama bilo koje banke putem web sajta https://mtel.ba

  • Putem usluge trajnog naloga ili elektronskog bankarstva

Kako mogu platiti račun online?

Ako ste vlasnik Visa, MasterCard ili Maestro platne kartice bilo koje domaće ili inostrane banke, imate mogućnost plaćanja svojih m:tel računa putem ove stranice, prateći nekoliko jednostavnih koraka.

Plaćanje m:tel računa putem web sajta https://mtel.ba je dosta brže i jednostavnije, a pri tom ne morate izlaziti iz kuće i čekati u redu.

Svoje m:tel račune možete izmiriti sa Visa, MasterCard ili Maestro platnom karticom bilo koje banke i to bez provizije. U nastavku Vam donosimo uputstvo u svega nekoliko koraka:

  1. Kliknite na link https://mtel.ba/oec/placanje-racuna

  2. Izaberite uslugu koju želite platiti i unesite podatke koje možete pronaći na svom računu. Ikonica „i“ daće Vam dodatnu pomoć oko tih podataka.

  3. Nakon unosa podataka, klikom na dugme „Nastavi dalje“ sistem provjerava upisane podatke, nakon čega se otvara stranica Pregleda računa sa iznosom i datumom izdavanja.

  4. Klikom na dugme „Plati račun“ otvorićete stranicu banke za plaćanje. Stranica je osigurana najvišim sigurnosnim standardima, a jedini preduslov je da je sa karticom moguće plaćati online.

  5. Na stranici banke, plaćanje obavljate tako što unesete podatke sa kartice i potvrdite plaćanje. Ukoliko Vaša kartica zahtjeva dodatnu potvrdu SMS-om ili drugim sigurnosnim kodom, neophodno je još jednom potvrditi plaćanje - kao što potvrđujete plaćanje prilikom drugih online transakcija.

  6. Nakon uspješnog plaćanja, na uneseni kontakt mail će Vam stići potvrda. Ukoliko niste dobro unijeli podatke sa kartice ili niste potvrdili sigurnosnu potvrdu plaćanja ili se desio neki drugi prekid na uneseni kontakt mail će stići potvrda o neuspješnom plaćanju. Neuspješno plaćanje znači da transakcija nije uspjela i sredstva neće biti skinuta sa Vaše kartice.

  7. Kada je račun plaćen, sistem to prepoznaje i plaćanje istog računa neće biti moguć.

Pregled transakcija koje napravite online možete pronaći na izvodu Vaše banke ili SMS potvrdom o plaćanju. Za više informacija o tome kako se vrše transakcije online sa Vašom karticom kontaktirajte svoju banku.

Za pomoć oko plaćanja možete pozvati besplatni broj korisničkog servisa na 0800 50 000.

Napomena: zbog BiH platnog prometa, transakcija će biti u sistemima proknjižena naredni radni dan. Ukoliko je m:tel usluga isključena zbog neplaćanja, a npr. platite sve račune online - neophodno je poslati potvrdu o plaćanju (email ili izvod ili SMS potvrdu) na korisnicka.podrska@mtel.ba

Kako da online platim račun za drugo lice?

Sve što trebate je kopija računa sa podacima - šifra računa, šifra pretplatnika i email adresu. Nakon unosa podataka na https://mtel.ba/oec/placanje-racuna možete nastaviti plaćati račun sa koracima opisanim u prethodnom pasusu.

Kako da online platim račun iz inostranstva?

Online plaćanje je moguće izvršiti platnim karticama izdatim i od stranih banaka.

Kako da platim račun putem usluge trajnog naloga ili elektronskog bankarstva?

Trajni nalog je usluga kojom dajete ovlašćenje banci da obavlja plaćanje vaših računa do datuma dospjeća. Uvid u svoje troškove možete imati putem e-mail računa ili računa koji će vam stizati na kućnu adresu.

Uslugu trajnog naloga je moguće realizovati u sljedećim bankama:

  • Nova banka
  • Unicredit Bank Banjaluka
  • NLB Razvojna banka
  • Sberbank
  • Hypo Alpe Adria bank
  • Komercijalna banka Banjaluka

Račune je moguće platiti u svim bankama kao i poslovnicama pošta, uz proviziju.

Kako pravilno ispuniti uplatnicu za elektronsko bankarstvo?

Ako svoj m:tel račun plaćate putem elektronskog bankarstva, veoma je važno da prilikom popunjavanja uplatnice ispravno popunite sve elemente računa, a posebno dio koji se odnosi na Poziv na broj i Iznos računa za telekomunikacione usluge. Na taj način vaša uplata će biti automatski i tačno evidentirana.

U slučaju da plaćate više računa jednim nalogom (uplatnicom), pored svih obaveznih elemenata, u polje Svrha doznake navedite sve pozive na broj računa koje plaćate, a u polje Poziv na broj upisati samo jedan od poziva na broj računa koje uplaćujete.

Ukoliko je zbog ograničenog broja karaktera, u polje Svrha doznake nemoguće upisati sve pozive na broj, neophodno je da dostavite specifikacije računa za telekomunikacione usluge koje plaćate putem e-mail adrese evidentiranje.uplata@mtel.ba, uz obavezan naslov „Specifikacija“.

Ne zaboravite da svoje račune možete da dobijate svakog mjeseca putem elektronske pošte aktivacijom usluge Moj račun.

Na raspolaganju smo vam za sva pitanja.

Treba Vam pomoć?

Unesite broj telefona i mi ćemo Vas pozvati

Bićete kontaktirani uskoro

Pokušajte ponovo

Pokušaj ponovo