Dopuni račun.

Unesite podatke za dopunu VISA/MasterCard/Maestro platnim karticama.

+
-

Uvijek dostupan online servis

Osim brzine i jednostavnosti, m:tel servis za online dopunu računa odlikuje i dostupnost. Možete ga koristiti bilo gdje i bilo kada, te uštedjeti vrijeme u situacijama kada je telefon hitno potreban. Sve što je potrebno je da imate platnu karticu Visa, MasterCard ili Maestro, te internet konekciju kako biste pristupili stranici za dopunu računa na m:tel web sajtu.

Kako platiti karticom?

Nakon što upišete broj telefona, email adresu i iznos dopune, prelazite na korak plaćanja karticom. Potrebno je da unesete šesnaestocifreni broj koji se nalazi na prednjoj stranice platne kartice, ime korisnika, datum isteka (expiration date), kao i trocifreni ili četverocifreni CVV2/CVC2 kod kartice, koji se nalazi na poleđini.

Nemaš karticu? Odaberi klasičan način dopune

Ukoliko nemaš platnu karticu, Dopuna broj i dalje možeš dopuniti na nekom od preko 10 000 prodajnih mjesta ovlašćenih m:tel posrednika. Svako od njih je označeno Dopuna zastavicom. Takođe, na m:tel prodajnim mjestima i kod ovlašćenih m:tel posrednika u ponudi su i dobro poznati vaučeri za dopunu.

Dopuni račun prijatelju

Račun možeš dopuniti i sa drugog Pretplata (postpaid) broja putem servisa “Moj meni”. Biranjem koda *100# i odabirom usluge “Dopuna prepaid računa” dopuni bilo koji prepaid broj. Kao Dopuna korisnik u okviru usluge “Moj meni” možeš odabrati i opciju “Podijeli dopunu”. Obe usluge dostupne su i preko m:go aplikacije za Android i iOS.