(The Multimedia Messaging Service) - usluga koja pruža nove mogućnosti u svijetu mobilnih komunikacija.
DetaljnijeNa m:tel sajtu, svi registrovani korisnici mogu da koriste mailbox veličine 5MB.
DetaljnijeUsluga govorne pošte omogućava Vam da uspostavite komunikaciju sa drugima i onda kada niste u mogućnosti da razgovarate sa njima direktno.
Detaljnije’’Ko me zvao?'' usluga vam omogućava da putem besplatnih SMS-ova primite obavještenje o propuštenim pozivima, za situacije kada ste bili nedostupni zbog isključenog telefona, van dometa signala ili ako pozivajuća strana ne ostavi govornu poruku na VMS-u.
DetaljnijeTWIN kartica omogućava upotrebu dvije SIM kartice sa identičnim pretplatničkim brojem za dva mobilna telefona, a uz plaćanje jedne mjesečne pretplate.
DetaljnijeOmogućava upotrebu dva različita telefonska broja na jednoj kartici, odnosno, telefonu.
DetaljnijeOva usluga Vam omogućava uspostavljanje istovremene veze sa više sagovornika, bez obzira na to da li su korisnici mobilnih ili fiksnih telefona.
DetaljnijeOva usluga Vam omogućava da sve dolazne pozive preusmjerite na drugi mobilni ili fiskni telefon, ili na govornu poštu unutar m:tel mreže.
DetaljnijeOnemogućava identifikaciju broja korisnika usluge na ekranu aparata pretplatnika kojem je upućen poziv.
DetaljnijeOmogućava identifikaciju broja sa kojeg ste pozvani na ekranu mobilnog telefona.
DetaljnijeOva usluga vam omogućava slanje faksa putem mobilnog telefona.
DetaljnijeUkoliko želite da provjerite koliko ste novca potrošili za telefon, trenutno stanje na vašem postpaid računu možete provjeriti na tri načina:
DetaljnijeKorisnicima koji zaključe ugovor o korišćenju bilo koje postpaid usluge mobilne telefonije, omogućava se usluga m:broj koja pruža mogućnost izbora pretplatničkog broja iz opsega numeracije 065 i 066, uz uslov da je takav broj raspoloživ, po slijedećim cijenama i uslovima:
Postpaid korisnici | Korisnici tarifa Kombinuj Flex/Flat ili Kombinuj Biz | ||
---|---|---|---|
Jеdnоkrаtnа nаknаdа pо kоrisničkоm brојu čiјi fоrmаt prеdstаvlја kоmbinаciјu bilo koje dviје rаzličitе cifrе. | Jеdnоkrаtnа nаknаdа pо kоrisničkоm brојu čiјi fоrmаt prеdstаvlја kоmbinаciјu bilo koje dviје rаzličitе cifrе. | 70.20 KM | 140.40 KM |
Jеdnоkrаtnа nаknаdа pо kоrisničkоm brојu čiјi fоrmаt prеdstаvlја kоmbinаciјu bilo koje tri rаzličitе cifrе: AAB BCC, ABC ABC, ABC CCC, ABB CCC, ABB CBB | Jеdnоkrаtnа nаknаdа pо kоrisničkоm brојu čiјi fоrmаt prеdstаvlја kоmbinаciјu bilo koje tri rаzličitе cifrе: AAB BCC, ABC ABC, ABC CCC, ABB CCC, ABB CBB | 46.80 KM | 93.60 KM |
Jednokratna naknada po korisničkom broju koji se sastoji od tri i više različitih cifara a koji ne odgovara gore navedenim formatima brojeva. | Jednokratna naknada po korisničkom broju koji se sastoji od tri i više različitih cifara a koji ne odgovara gore navedenim formatima brojeva. | 11.70 KM | 46.80 KM |
U cijene je uključen PDV.
Za više informacija pozovite korisnički servis 066 10 10 10
Platite parking SMS porukom tako što ćete poslati SMS sa upisanom registarskom oznakom vozila na odgovarajući kratki broj – zavisno od toga koju kartu za parkiranje želite da kupite. Napišite SMS koja sadrži samo registarsku oznaku vozila (bez razmaka i crtica) za koje želite da platite parkiranje.
Npr. : 123T456
Npr. : A12B345
Pošaljite SMS s registracijskom oznakom vozila na m:parking broj odgovarajuće parking zone:
Banja Luka
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 51 01 | Pristupni broj 083 51 01 | 1,00 KM | jedan sat - I zona |
083 51 02 | Pristupni broj 083 51 02 | 5,00 KM | cjelodnevna - I zona |
083 51 00 | Pristupni broj 083 51 00 | 0,50 KM | jedan sat - II zona |
083 51 03 | Pristupni broj 083 51 03 | 3,00 KM | cjelodnevna - II zona |
083 51 14 | Pristupni broj 083 51 14 | 1,00 KM | jedan sat -Nulta Zona (maksimalno 2 sata) |
*Maksimalno dozvoljeno parkiranje u nultoj zoni je 2 (dva) sata.
Sarajevo
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 20 01 | Pristupni broj 083 20 01 | 2,00 KM | Zona I – 1 sat* |
083 20 02 | Pristupni broj 083 20 02 | 1,00 KM | Zona II – 1 sat* |
083 20 03 | Pristupni broj 083 20 03 | 0,50 KM | Zona III – 1 sat* |
083 20 00 | Pristupni broj 083 20 00 | 3,00 KM | Zona 0 - 1 sat* |
083 20 04 | Pristupni broj 083 20 04 | do 10,00 KM | BBI Centar* |
Bijeljina
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 55 01 | Pristupni broj 083 55 01 | 1,00 KM | Zona I – 1 sat |
083 55 02 | Pristupni broj 083 55 02 | 0,50 KM | Zona II – 1 sat |
083 55 03 | Pristupni broj 083 55 03 | 2,00 KM | Zona II - dnevna karta |
Kotor Varoš
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 51 10 | Pristupni broj 083 51 10 | 0,50 KM | Zona I – 1 sat |
083 51 11 | Pristupni broj 083 51 11 | 3,00 KM | Zona II - dnevna karta |
Čelinac
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 51 12 | Pristupni broj 083 51 12 | 0,50 KM | Zona I – 1 sat |
083 51 13 | Pristupni broj 083 51 13 | 2,00 KM | Zona I - dnevna karta |
Teslić
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 53 00 | Pristupni broj 083 53 00 | 1,00 KM | Zona I – 1 sat – crvena zona |
083 53 02 | Pristupni broj 083 53 02 | 0,50 KM | Zona II – 1 sat – plava zona |
083 53 01 | Pristupni broj 083 53 01 | 3,00 KM | Dnevna karta – crvena zona |
083 53 03 | Pristupni broj 083 53 03 | 2,00 KM | Dnevna karta – plava zona |
Prnjavor
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 51 06 | Pristupni broj 083 51 06 | 1,00 KM | Zona I – 90 minuta |
083 51 09 | Pristupni broj 083 51 09 | 1,00 KM | Zona III – dnevna karta |
083 51 07 | Pristupni broj 083 51 07 | 0,50 KM | Zona II – 1 sat |
083 51 08 | Pristupni broj 083 51 08 | 2,00 KM | Zona II – dnevna karta |
Trebinje
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 59 00 | Pristupni broj 083 59 00 | 3,00 KM | Zona I – 2 sata |
083 59 01 | Pristupni broj 083 59 01 | 1,50 KM | Zona II – 1 sat |
083 59 02 | Pristupni broj 083 59 02 | 5,00 KM | Zona II - 1 dan |
Laktaši
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 51 04 | Pristupni broj 083 51 04 | 1,00 KM | 1 sat (od 07.00-16.00h) 5 sati (od 16.00-21.00h) |
Brčko
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 20 10 | Pristupni broj 083 20 10 | 1,00 KM | Zona I - 1 sat |
083 20 11 | Pristupni broj 083 20 11 | 4,00 KM | Zona I - 1 dan |
083 20 12 | Pristupni broj 083 20 12 | 0,60 KM | Zona II - 1 sat |
083 20 13 | Pristupni broj 083 20 13 | 2,50 KM | Zona II - 1 dan |
083 20 14 | Pristupni broj 083 20 14 | 0,40 KM | Zona III - 1 sat |
083 20 15 | Pristupni broj 083 20 15 | 1,50 KM | Zona III - 1 dan |
Mrkonjić grad
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 50 05 | Pristupni broj 083 50 05 | 0,50 KM | Zona I – 1 sat |
Kozarska Dubica
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 52 00 | Pristupni broj 083 52 00 | 1,00 KM | Zona I – 3 sata |
Derventa
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 53 04 | Pristupni broj 083 53 04 | 3.00 KM | cjelodnevna (ponedeljak-petak) - jedinstvena zona (07:00h-16:00h) |
083 53 05 | Pristupni broj 083 53 05 | 0.80 KM | 60 minuta (1 sat od ponedeljaka do petka) jedinstvena zona (07:00h-16:00h) |
Šamac
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 54 00 | Pristupni broj 083 53 04 | 1.00 KM | Zona I (kupljena karta vrijedi dva sata parkiranja |
Radno vrijeme parkinga za pristupni broj 083 53 04, 07.00 - 16.00h
Vrijeme parkinga subotom od 7 do 15h
Nedjeljom i praznicima parking se ne plaća
Gradiška
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 51 15 | Pristupni broj 083 51 15 | 0.50 KM | drugi sat parkiranja + svaki sledeći sat u periodu od 7h do 16h |
083 51 15 | Pristupni broj 083 51 15 | 1.00 KM | prvi sat parkiranja u periodu od 7h do 16h |
083 51 15 | Pristupni broj 083 51 15 | 1.00 KM | period od 16h do 21h |
083 51 16 | Pristupni broj 083 51 16 | 5.00 KM | Zona I dnevna karta |
083 51 17 | Pristupni broj 083 51 17 | 5.00 KM | Zona kamioni (vremensko trajanje parking karte je 12 časova). |
Srebrenik
Pristupni broj | Cijena | Zona i trajanje parkinga | |
---|---|---|---|
083 35 00 | Pristupni broj 083 51 15 | 1.00 KM | 60 minuta - I zona |
083 35 01 | Pristupni broj 083 51 15 | 5.00 KM | dnevna karta - I zona |
083 35 02 | Pristupni broj 083 51 15 | 0.50 KM | 60 minuta - II zona |
083 35 03 | Pristupni broj 083 51 16 | 4.00 KM | dnevna karta - II zona |
*Radno vrijeme parkinga je svakim radnim danom, osim nedelje, u periodu od 07:00 časova do 18:00 časova. Parkinzi ne rade u vrijeme državnih praznika i nedeljom.
Napomena: Pored navedenih cijena, prilikom svakog korišćenja usluge korisnik plaća i inicijalni SMS u iznosu od 0.09 KM (u cijenu je uključen PDV).
Ukoliko je transakcija uspješno izvršena dobićete povratnu SMS poruku sa svim podacima o plaćenom parkingu: broj kupljene karte za parking mjesto, zona u kojoj je parkirano vozilo i vrijeme do kada traje izvšena uplata za parking.
Dobijenu poruku sačuvati kao dokaz o plaćanju parking usluge.
Deset minuta prije isteka vremena plaćenog parkinga primićete SMS poruku sa obavještenjem da vrijeme parkiranja ističe. Ukoliko želite, vrijeme parkiranja možete produžiti slanjem nove poruke sa upisanom registracijskom oznakom vozila.
Jednom SMS porukom plaćate jedan sat parkiranja, osim u slučaju da plaćate cjelodnevno parkiranje. Slanjem dvije uzastopne poruke, moguće je uplatiti dva sata parkinga, a obavaještenje o isteku korisnik će dobiti deset minuta prije isteka drugog sata. Svaka poruka obavještenja kojom se ne kupuje karta za parkiranje je besplatna.
Više informacija možete dobiti pozivom m:tel korisničkog centra na besplatne brojeve 0800 50 000 ili 066 10 10 10.
U cijene uračunat PDV.
SMS
Sigurni smo da ne možeš zamisliti ni jedan dan bez SMS-a :)
Napiši poruku prijatelju i izmami mu osmijeh na lice.
SMS je najlakši način komunikacije i omogućava slanje i primanje pisanih poruka putem mobilnog telefona.
SMS Plus
Chat-ovanje nije više rezervisano samo za Internet.
Usluga SMS CHAT omogućava ti da preko mobilnog telefona chatuješ sa starim prijateljima i upoznaš nove.
Da bi pristupio chatu potrebno je da na broj 065 1119 pošalješ riječ CHAT ili PRISTUPI.
Teme na koje možeš chat-ovati su: aktuelno, blablaonica, caffe, predvorje, film, erotika, flert, kudaveceras, politika, sport, spoj, romansa, kultura, kompjuteri, navijaci, teen, tv, zabava, nocnizivot. Za spisak svih aktivnih soba pošalji riječ SOBE.
Kada pristupiš chatu izabraćeš svoj nadimak pod kojim ćeš chatovati. Ako želiš da se detaljnije predstaviš na chatu i lakše nađeš sagovornika, to možeš uraditi tako što ćeš poslati riječ OPIS.
Da bi započeo chat u jednoj od soba pošalji IDI ime sobe. Za kreiranje vlastite sobe u kojoj si ti glavni, potrebno je da pošalješ poruku IDI tvoja nova soba. Tvoja soba će biti posjećena ako u nju pozoveš svoje prijatelje, a to češ uraditi ako pošalješ poruku ULAZ nadimak. Iz svoje sobe možeš i izbaciti onoga ko ti se ne dopada ako pošalješ poruku VAN nadimak. Ako ti je neko stvarno dosadan možeš mu zabraniti da ulazi u tvoju sobu sa ZABRANI nadimak. Listu prijatelja koji se nalaze u tvojoj sobi možeš vidjeti ako iz svoje sobe pošalješ riječ KO.
Razgovarati sa nekim možeš i ako ne znaš u kojoj se sobi nalazi, a to češ učiniti ako pošalješ poruku RECI nadimak poruka. Da bi saznao u kojoj sobi se neko nalazi potrebno je da pošalješ poruku GDJE nadimak. Ako hoćeš da se odjaviš sa chat-a, samo pošalji poruku STOP ime sobe ili samo - ime sobe, i bićeš odjavljen. Za pomoć i spisak svih komandi koje možeš koristitu u chatu pošalji riječ POMOC.
Uživaj u chat-ovanju i upoznaj nove prijatelje!
Cijena usluge:
Odlazni SMS (poruka koju korisnik šalje) – 0,09 KM
Dodlazni SMS (poruka koju korisnik dobija) – 0,05 KM
U cijenu je uračunat pdv
Sve što treba da uradiš je da pošalješ SMS poruku #VIC na broj 065 1129.
Cijena usluge:
Cijena 0.05 KM / po sms-u
*U cijenu je uračunat PDV
Želite da podijelite nezaboravne trenutke sa Vama dragim osobama, koji trenutno nisu i nemaju mogućnosti da budu u Vašoj neposrednoj blizini? Za to Vam sam razgovor i dopisivanje putem SMS poruka nisu više dovoljni. Nova MMS usluga predstavlja ostvarenje Vaših želja jer otvara potpuno nove komunikacione mogućnosti. Koristeći mobilni telefon koji podržava MMS uslugu možete slati i primati poruke koje osim teksta sadrže i fotografije u boji, polifone melodije, zvučne i video zapise, kao i kombinaciju navedenog. Jednostavno i lako! Uslikajte, snimite, dopišite, izaberite melodiju i sve to pošaljite u jednoj multimedijalnoj poruci. A Vi već znate kome i kada.
MMS poruku mogu slati svi prepaid i postpaid korisnici m:tel-a, koji posjeduju telefon koji podržava ovaj servis.
Podešavanja za različite modele telefona možete naći na - automatska podešavanja ili pozovite Korisnički servis na 065 5900. Operater će Vam poslati podešavanja na Vaš mobilni telefon. Treba samo da ih sačuvate i Vaš telefon je spreman za multimedijalnu komunikaciju. m:tel dozvoljava slanje MMS poruke veličine do 1000 kB.
MMS poruku možete poslati svim korisnicima m:tel mreže ili direktno na e-mail. Cijena MMS poruke za prepaid korinike je 0.09 KM/bez PDV-a, dok je cijena za postpaid korisnike 0.12 KM/bez PDV-a. Ukoliko Vaš telefon ne podržava MMS uslugu, informaciju o pristigloj MMS poruci, dobićete putem poruke koja sadrži identifikator poruke i link koji Vas upućuje na Web stranicu na kojoj ćete moći pogledati MMS poruku.
Na stranici MMS2WEB možete pogledati Vašu novu MMS poruku.
Neophodno je da ukucate Vaš broj telefona i identifikacioni broj poruke, da biste pristupili Vašoj MMS poruci.
Vremenski period u kojem možete pristupiti Vašoj MMS poruci je 7 dana.
MMS poruka će biti obrisana nakon što je pogledate.
Da biste bili u mogućnosti da primate MMS poruke na Vaš telefon potrebno je:
- Pravilno podesiti telefon
- Poslati 1 MMS poruku (da bi sistem zapamtio koji model telefona imate)
Ukoliko nisu ispunjeni ovi uslovi, informaciju o pristigloj MMS poruci, dobićete putem poruke koja sadrži identifikator poruke i link koji Vas upućuje na Web stranicu na kojoj ćete moći pogledati MMS poruku.
Listu aktivnih servisa korisnici mogu dobiti slanjem ključne riječi SERVISI na broj 065 1194. Slanjem poruke na isti broj moguće je izvršiti aktivaciju ili deaktivaciju željenog servisa.
Za aktivaciju MMS usluge ključna riječ je: MMS on
Za deaktivaciju MMS usluge ključna riječ je: MMS off
Cijene korišćenja ove usluge pogledajte u važećem Cjenovniku m:tel-a ili pozovite 066 10 10 10.
Otvorite svoj nalog mojmtel.ba, postanite dio m:tel zajednice!
Šaljite, primajte e-mailove, kreirajte adresar m:tel prijatelja...
Nаčin logovanja:
Korisničko ime: username@mojmtel.ba
Lozinka: *********
Moj m:tel login
Usluga govorne pošte (VMS ) ako tako postavite preusmjerenja, može da bude aktivna djeluje kada ste van dometa signala, kada Vam je baterija ispražnjena, kada isključite aparat, ako ne želite da odgovorite na poziv, ili već razgovarate i ne želite da prekidate razgovor. U svim ovim slučajevima, uz pomoć govorne pošte poruke koje stižu na Vaš broj zabilježiće '' m:tel sekretarica" i Vi ćete moći da ih preslušate onda kada Vi to želite.
Da biste koristili ovu uslugu potrebno je da učinite sljedeće korake:
Pozdravna poruka je Vaš lični pozdrav koji pozivatelji čuju kada ostavljaju poruke na Vašoj "m:tel sekretarici". Snimite što mislite da oni koji Vas pozivaju trebaju čuti, na primjer : " Trenutno nisam dostupan/dostupna, molim Vas da ostavite poruku. Hvala." Snimanje pozdravne poruke omogućeno Vam je pozivom na 065 55400 i biranjem opcije za isto. Pozdravna poruka se uvijek može promijeniti. Poziv na 065 55400 je besplatan.
Kako da snimite Vašu pozdravnu poruku?
Pozdravna poruka je poruka koja se emituje pri uključenju Vaše govorne sekretarice. Ako želite da snimite Vašu pozdravnu poruku potrebno je da nakon poziva na 065 55400:
Izaberite opciju 3 (promjena) pa opciju 1 (odlazni) za snimanje Vaše pozdravne poruke.
Sistem Vam daje mogućnost da nakon zvučnog signala snimite pozdravnu poruku. Za kraj snimanja pritisnite tarabu (#).
Nakon toga izaberite broj 2 da sačuvate snimljenu poruku.
Ukoliko želite da promijenite Vašu pozdravnu poruku izaberite 1 (snimanje). Za kraj snimanja pritisnite tarabu (#) i onda opciju 2 da zadržite poruku. Da obrišete pozdravnu poruku koristite opciju 3 (brisanje).
Ukoliko ne snimite pozdravnu poruku, čuće se pozdravna poruka "m:tel sekretarice" i Vaš govorni znak .
Govorni znak je Vaše ime i prezime snimljeno vlastitim glasom. Snimanje govornog znaka omogućeno Vam je pozivom na 065 55400 i biranjem opcije za isto. Poziv na 065 55400 je besplatan.
Kako da snimite Vaše govorno predstavljanje?
Govorni znak je Vaše ime i prezime koje se čuje kada Vi nekome ostavite govornu poruku. U slučaju da ne snimite Vaš govorni znak sistem će ponuditi Vaš broj telefona. Ako želite da snimite Vaš govorni znak potrebno je da nakon poziva na 065 55400
izaberete opciju 3 (obrada) pa opciju 2 za snimanje Vašeg govornog znaka.
U tom slučaju sistem Vam daje mogućnost da nakon zvučnog signala snimite Vaš govorni znak. Za kraj snimanja pritisnite tarabu (#).
Nakon toga izaberite opciju 2 da sačuvate snimljenu poruku.
Ukoliko želite da promijenite Vaše govorni znak izaberite opciju 1 (snimanje), za kraj snimanja pritisnite tarabu (#) i 2 da sačuvate poruku. Da obrišete govorno predstavljanje izaberite opciju 3 (brisanje).
Lozinka predstavlja Vaš tajni broj, koji štiti sigurnost i privatnost Vaših poruka. Sistem će od Vas tražiti da unesete taj broj svaki put kada želite pristupiti Vašem mail box-u sa drugog aparata. Lozinka se sastoji od najviše 7 cifara, a savjetujemo Vam da izaberete broj koji ćete lako zapamtiti ali koji će neko drugi teško pretpostaviti. Snimanje lozinke omogućeno Vam je pozivom na 065 55400 i odabirom opcije za isto. Poziv na 065 55400 je besplatan.
Kako da snimite Vašu lozinku?
Ako želite da snimite Vašu lozinku potrebno je da nakon poziva na 065 55400 izaberete opciju 4 za snimanje Vaše lozinke. Sistem će zahtjevati da unesete Vašu novu lozinku i zatim pritisnite tarabu (#).
Govorne poruke se ostavljaju ako je korisnik koga ste pozvali van dometa, isključen,ako već razgovara ili se ne javlja. Javiće Vam se glas (korisnika ili sistema) koji će Vas uputiti da poslije zvučnog signala ostavite tj. snimite poruku. Kada završite sa ostavljanjem poruke pritisnite tarabu (#) ili prekinite vezu.
Sa svog mobilnog telefona pozovite 065 55400 da pristupite glavnom meniju. Sistem će Vas obavijestiti koliko imate poruka i omogućiti Vam da odslušate sve poruke jednu po jednu (prije svake poruke dobićete informaciju o broju pošiljaoca i vremenu kada je poruka poslana).
Uvijek dostupne funkcije
Funkcije za vrijeme slušanja govorne poruke:
Funkcije poslije saslušanja govorne poruke:
Kada niste u mogućnosti da preslušate poruke sa mobilnog telefona, to će Vam biti omogućeno pozivom sa fiksnog telefona na broj 065 55400. Sistem će zahtijevati da unesete broj Vašeg mobilnog telefona (bez unošenja početne 0), npr. 65 520 000 . Nakon tog ce zahtjevati i Vašu lozinku.
Za preslušavanje poruka dok ste u romingu pozovite +387 65 55400. Za preslušavanje poruka sa fiksnog telefona pozovite 065 55400. Informacije o preslušavanju poruka sa fiksnog ili nekog drugog mobilnog telefona u zemlji i inostranstvu, kao i sve druge informacije o aktiviranju govorne pošte, ostavljanju i primanju govornih poruka možete dobiti pozivanjem brojeva m:tel korisničkog servisa 065 59 00 i 065 59 99.
Pozivi na ove brojeve su besplatni ukoliko pozivate iz m:tel mreže.
Cijena korišćenja usluge govorne pošte, u slučaju da ostavljate poruke, jednaka je cijeni razgovora.
Preslušavanje svih poruka je besplatno ukoliko koristite m:tel mrežu.
Ukoliko ste u romingu, a uslovno ste preusmjerili pozive na govornu poštu (u slučaju zauzeća, nedostupnosti i neodgovaranja na poziv), u tom slučaju će Vam svaki dolazni poziv ići u zemlju u kojoj ste i vraćati se nazad do Vašeg mail box-a. Tako da će se taj poziv dvostruko tarifirati , tj. naplatiće Vam se kao dolazni poziv na tu mrežu, plus odlazni poziv sa te mreže prema Vašem mail box-u.
Preslušavanje govorne poruke ukoliko ste u romingu se tarifira po cijeni odlaznog poziva sa te mreže.
U slučaju da ste bezuslovno preusmjerili pozive na govornu poštu svi pozivi će biti besplatno prosljeđeni na Vaš mail box, a Vi ćete dobiti obavještenje o broju primljenih poruka u mail box-u. Preslušavanje govorne poruke se tarifira po cijeni odlaznog poziva sa te mreže.
Listu aktivnih servisa korisnici mogu dobiti slanjem ključne riječi SERVISI na broj 065 1194. Slanjem poruke na isti broj moguće je izvršiti aktivaciju ili deaktivaciju željenog servisa.
Za aktivaciju govorne pošte ključna riječ je: VMS on (Automatski aktivirate uslugu govorne pošte za dva podrazumijevana slučaja: kada isključite aparat i kada već razgovarate)
Za deaktivaciju govorne pošte ključna riječ je: VMS off
Istovremeno, osoba koja vas je pozivala, putem SMS-a biće obaviještena da ste postali dostupni.
Poruka može da sadrži informacije o pozivima propuštenim u poslednjih 96 sati (4 dana), koji su upućeni sa najviše 20 posljednjih brojeva.
SMS poruka usluge ''Ko me zvao?'' sadrži slijedeće informacije:
Pri tome nije važno da li ste prije gubitka signala (ili isključivanja telefona) pozive preusmjerili na govornu poštu ili ne.
Servis vas, takođe, izvještava o pozivajućoj strani u slučaju da se ranije završi poziv na VMS bez ostavljanja poruke (prekidanjem poziva prije zvučnog signala za ostavljanje govorne poruke).
Informaciju o tome ko, kada i koliko puta Vas je zvao dobićete čim postanete dostupni, onog momenta kada uđete u područje pokrivenosti signalom ili uključite mobilni telefon.
Uslugu ''Ko me zvao?'' moći ćete koristiti i dok ste u romingu.
Pozivi korisnika koji koriste uslugu ''Zabrana identifikacije vlastitog broja" (CLIR), biće prikazani kao pozivi sa skrivenog broja.
Ukoliko ne želite da osoba koja vas je pozivala dok ste bili nedostupni dobije SMS obavjest da ste postali dostupni, potrebno je da pozovete korisnički servis ili posjetite prodajna mjesta i blokirate ovu opciju usluge.
Komunikacija TWIN karticom je jednostavnija jer više ne morate prebacivati SIM karticu iz jednog u drugi mobilni telefon kojim se želite koristiti. Namjenjena je korisnicima koji koriste dva mobilna telefona (od kojih je jedan, na primjer, ugrađen u automobilu).
Kada koristite TWIN karticu ostavite uključen samo mobilni telefon kojim se želite koristiti.
Ukoliko ste posljednji koristili telefon koji ste isključili, onaj ko Vas poziva dobiće obavještenje da ste nedostupni. Telefon koji želite koristiti, treba da aktivirate tako što ćete sa njega uputiti poziv ili poslati SMS.
Aktivna kartica će biti ona sa koje je posljednji put obavljena neka aktivnost (upućen ili primljen poziv, poslana ili primljena SMS poruka i sl.)
Cijena TWIN karrice je 11,70 KM.
Zamjena TWIN kartice je 11,70 KM.
U cijenu je uračunat PDV.
Brojevi su definisani kao ''Bussines'' i ''Private''.
Bussines broj ima mogućnost pozivanja isključivo unaprijed definisanih telefonskih brojeva koji se nalaze u tzv. FDN imeniku, čiji je kapacitet 250 telefonskih brojeva. Ove brojeve unosi sam korisnik, ili operator, odnosno m:tel. Korisnik ima mogućnost da isključi ovu opciju ukucavanjem PIN 2 koda. Tada ''Bussines'' broj postaje isti kao i Private – bez ograničenja pozivanja. Kapacitet imenika ''Private broja'' je 250 telefonskih brojeva.
Prilikom logovanja (uključenja) na mrežu aktivira se prvi (default) broj – ''Bussines''.
Korisnik u meniju pod nazivom m:tel ima opciju ''Switch account'' koja omogućava promjenu aktivnog broja. Tada ''Private'' broj postaje primarni broj. Ova akcija je moguća i u obrnutom smjeru.
Korisnik u podmeniju Call Divert -> Activate -> New Destination ima mogućnost preusmjaravanja poziva s jednog na drugi broj sa kartice, ili na bilo koji drugi fiksni ili mobilni telefon.
U glavnom m:tel meniju postoji i opcija Account name , koja omogućava promjenu naziva definisanih imena brojeva. Npr. naziv ''Bussines'' možete promijeniti u ''Posao'', ili slično.
''Business'' i ''Private'' brojevi sa Dual Sub kartice mogu biti:
Ukoliko su oba broja postpaid, pretplatniku će se ispostavljati dva telefonska računa i oba će imati pretplatu.
Cijena Dual Sub Sim kartice je 11.70 KM.
Zamjena Dual Sub Sim kar
Korišćenje ove usluge je moguće ako su vam aktivirane usluge poziv na čekanju (call waiting) i zadržavanje poziva (call hold), jer je samo na taj način moguće zadržati sve učesnike u vezi. Aktivacija usluge i usluga su besplatni.
Aktivacija usluga i usluga su besplatni.
Ukoliko želite da koristite ovu uslugu treba da podnesete pismeni zahtjev na m:tel prodajnim mjestima, ili prilikom sklapanja ugovora naglasiti da želite ovu uslugu. Aktivacija usluge kao i usluga su besplatni.
Ova usluga se automatski uključuje i besplatna je.
Da biste koristili mogućnost zabrane poziva potrebno je da na nekom od prodajnih mjesta m:tel-a ispunite odgovarajući obrazac, nakon čega će vam usluga biti aktivirana.
Usluga se dodjeljuje na poseban pretplatnički broj za slanje faksa na istoj SIM kartici.
1. Pozovite naš korisnički servis na broj 065 5900. Vaš poziv je besplatan ukoliko pozivate iz mobilne mreže.
2. Pošaljite SMS sa tekstom stanje na broj 065 1110. SMS poruka se tarifira po cijeni od 0,09 KM (sa PDV-om)
Napomena: u iznos trenutnog stanja na vašem računu neće ući načinjeni telefonski saobraćaj u romingu, jer se podaci o ovom saobraćaju dobijaju 7 dana nakon povratka na domaću mobilnu mrežu.