Uživajte u mnoštvu dodatnih usluga m:tel mobilne telefonije

Uživajte u mnoštvu dodatnih usluga m:tel mobilne telefonije

Poseban m:broj

Usluga omogućava izbor posebnog m:broja za mobilnu telefoniju iz numeracije 065 i 066 uz uslov da je takav broj dostupan.

Detaljnije

m:parking

Kao m:tel korisnik, više ne morate da vodite računa da kod sebe uvijek imate sitnog novca da biste izvršili plaćenje parking mjesta. To možete riješiti jednostavnim korišćenjem m:parking usluge.

Detaljnije

Provjera stanja postpaid računa

Stanje na vašem postpaid računu možete provjeriti na više načina

Detaljnije

Promjena tarifnog modela

Ako želite promijeniti tarifni paket cijene prelaska možete saznati na 0800 50000.

Detaljnije

Poseban m:broj

Usluga omogućava izbor posebnog m:broja za mobilnu telefoniju iz numeracije 065 i 066 uz uslov da je takav broj dostupan.

Detaljnije

Dopuna računa

Dopuni račun online Kombinuj ili Dopuna brojeva VISA/MasterCard/Maestro platnim karticama bilo koje banke.

Detaljnije

Prijatelj broj

Svako ima nekog ko mu je najbliži. Sa kim se čuje svaki dan. I koliko god da traje razgovor, uvijek ima nešto novo da se kaže.

Detaljnije

m:parking

Kao m:tel korisnik, više ne morate da vodite računa da kod sebe uvijek imate sitnog novca da biste izvršili plaćenje parking mjesta.
To možete riješiti jednostavnim korišćenjem m:parking usluge.

Detaljnije

Pozovi me

Pozovi me

Usluga “Pozovi me” je namijenjena svim m:tel prepaid korisnicima.
Putem ove usluge prepaid korisnici mogu obavijestiti osobu od koje žele primiti poziv da nemaju dovoljan iznos na računu i zamoliti da budu pozvani.

Detaljnije

Korišćenje VAS usluga uz naplatu putem DCB tehnologije

Korišćenje VAS usluga uz naplatu putem „Direct Carrier Billing“ (DCB) tehnologije predstavlja kupovinu digitalnog sadržaja (igrice, aplikacije, tiketing i sl.), pri čemu se naplata vrši online sa korisničkog prepaid računa.

Detaljnije

Govorna pošta

Usluga govorne pošte omogućava Vam da uspostavite komunikaciju sa drugima i onda kada niste u mogućnosti da razgovarate sa njima direktno.

Detaljnije

Ko me zvao?

’’Ko me zvao?'' usluga vam omogućava da putem besplatnih SMS-ova primite obavještenje o propuštenim pozivima...

Detaljnije

Identifikacija pozivajućeg broja (CLIP)

Omogućava identifikaciju broja sa kojeg ste pozvani na ekranu mobilnog telefona. Ova usluga se automatski uključuje i besplatna je.

Zabrana identifikacije vlastitog broja (CLIR)

Onemogućava identifikaciju broja korisnika usluge na ekranu aparata pretplatnika kojem je upućen poziv.

Detaljnije

Zabrana odlaznih poziva

Da biste koristili mogućnost zabrane poziva potrebno je da na nekom od prodajnih mjesta m:tel-a ispunite odgovarajući obrazac, nakon čega će vam usluga biti aktivirana.

Detaljnije

Konferencijska veza i poziv na čekanju

Ova usluga Vam omogućava uspostavljanje istovremene veze sa više sagovornika, bez obzira na to da li su korisnici mobilnih ili fiksnih telefona.

Detaljnije

Preusmjeravanje poziva

Ova usluga Vam omogućava da sve dolazne pozive preusmjerite na drugi mobilni ili fiskni telefon, ili na govornu poštu unutar m:tel mreže.Aktivacija usluga i usluga su besplatni.

Detaljnije

Dual Sub kartica

Omogućava upotrebu dva različita telefonska broja na jednoj kartici, odnosno, telefonu.

Detaljnije

Twin kartica

TWIN kartica omogućava upotrebu dvije SIM kartice sa identičnim pretplatničkim brojem za dva mobilna telefona, a uz plaćanje jedne mjesečne pretplate.

Detaljnije

Mjesto za vaša pitanja

Pošaljite nam e-mail na Korisničku podršku

Kontakt centar

Pozovite 0800 50 000. Tu smo za vas 24 časa dnevno!

Social

Uvijek smo vam dostupni na Facebooku, Youtubeu i Instagramu.

Poslovnice

Posjetite naša prodajna mjesta i saznajte sve što vas interesuje.