Kako mogu da dobijem detaljan ispis računa?

Detaljan ispis računa za pružene usluge u mreži Mtela možete dobiti za završeni obračunski period i do 11 obračunskih perioda (mjeseci) unazad, kao i za tekući obračunski period (ukoliko za isto postoji tehnička mogućnost), ukoliko lično, ili putem opunomoćenog lica podnesete zahtjev za ispis računa za pružene usluge na prodajnom mjestu Mtela. Po podnesenom zahtjevu, ispis računa za pružene usluge za traženi obračunski period dostavićemo e-mail-om, ili putem pošte na vašu adresu, a u zavisnosti kako se opredjelite. Takođe, ukoliko želite, možemo vam u kontinuitetu dostavljati ispis računa za pružene usluge, počev od mjeseca u kome ste podnijeli zahtjev, pa sve do otkazivanja dostavljanja zahtjevanog ispisa, ili prestanka pretplatničkog odnosa.
Napominjemo, da je ispis računa za pružene usluge u tekućem mjesecu moguće dobiti, samo za pretplatnički broj usluge mobilne telefonije.

Kao poslovni korisnik zahtjev za ispis računa za pružene usluge za traženi obračunski period možete podnijeti svom KAM-u (prodajnom agentu) na poslovnom memorandumu potpisanom/ovjerenom od strane ovlašćenog lica. U zahtjevu je potrebno navesti pretplatnički broj za koji se traži ispis računa za pružene usluge, ime i prezime ovlašćenog lica, te e-mail adresu na koju se dostavlja traženi ispis.

Usluga ispisa računa za pružene usluge za sve korisnike je besplatna!

Na raspolaganju smo vam za sva pitanja.

Treba Vam pomoć?

Unesite broj telefona i mi ćemo Vas pozvati

Bićete kontaktirani uskoro

Pokušajte ponovo

Pokušaj ponovo