Kako mogu da provjerim stanje potrošnje na pretplata računu?

Stanje na računu možete provjeriti:

  • Pozivom Mtel korisničkog servisa na brojeve 0800 50 000 te odabirom opcije 4 (za privatne korisnike) i 0800 50 300, odabirom opcije 3 (za poslovne korisnike)
  • Pozivom servisa Moj meni *100#
  • Slanjem poruke sadržaja „stanje“ na broj 065 1110
  • Ukoliko ste član Total Group (VPN grupe) slanjem poruke sadržaja „ vpn “ na broj 065 1110
  • Ukoliko ste član Total Group (VPN grupe) i imate privatan račun, slanjem poruke sadržaja „ stanje “ na broj 065 1110
  • Putem aplikacije m:go.


Slanje poruke se tarifira kao inicijalni SMS po cijeni od 0,09 KM.

Informišite se o svim mobilnim uslugama.

Pogledajte više

Treba Vam pomoć?

Unesite broj telefona i mi ćemo Vas pozvati

Bićete kontaktirani uskoro

Pokušajte ponovo

Pokušaj ponovo