Milosav Parezanović
Milosav Parezanović rođen je 1972. godine u Čačku.
Diplomu menadžera za ekonomski i industrijski menadžment stekao je na Fakultetu za poslovni i industrijski menadžment, Univerziteta Union – Nikola Tesla u Beogradu, a diplomu master menadžera za medije i odnose s javnošću na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu.
Do 2000. godine radio je na izvršnim poslovima marketinga i prodaje u nekoliko radio i TV stanica u Beogradu. Od 2000. do 2005. godine bio je zaposlen na izvršnim marketing poslovima kompanije RTV B92.
Godine 2005. počinje da radi u nemačkoj kompaniji Burda na marketing i advertajzing poslovima. Nakon što je kompaniju Burda kupila strana kompanija Gruner + Jahr, u novoformiranoj njemačko-holandsko-austrijskoj kompaniji Adria Media Group u Beogradu, obavljao je funkciju direktora advertajzinga za nekoliko štampanih medija i pratećih digitalnih platformi. Kao Key Account u kompaniji AMG dugi niz godina bio je zadužen i za realizaciju medijskih kampanja nekoliko najvećih domaćih i stranih kompanija koje posluju u Srbiji i regionu, između ostalih i za kompaniju Telekom Srbija.
Radio je i na organizaciji velikog broja tim bildinga, seminara, konferencija i poslovnih događaja u Srbiji i u inostranstvu. Od 2014. godine bio je na poziciji direktora Direkcije za advertajzing kompanija Adria Media Group i Kurir Info.
Za izvršnog direktora za marketing i prodaju kompanije Mtel a.d. Banja Luka imenovan je 18.10.2021. godine, a od 01.05.2023. godine obavlja funkciju izvršnog direktora za prodaju.
Govori engleski jezik.