Počeo je s radom m:tel kontakt centar u Istočnom Sarajevu
U Istočnom Sarajevu je počeo s radom još jedan kontakt centar kompanije m:tel, dobili smo pojačanje u ovom gradu kako bi još više bili na raspolaganju korisnicima.
Zahvaljujući radu m:tel kontakt centra korisnici kompanije u svakom trenutku, tačnije 24 sata dnevno, svim danima u sedmici, i za vrijeme praznika, mogu da dobiju podatke o uslugama kompanije m:tel koje ih zanimaju. Operateri su tu da korisnicima daju potrebnu informaciju ili pomognu da riješe neki problem.
Putem kontakt centra moguće je aktiviraju ili deaktivirati određene usluge kompanije m:tel, dobiti informacije o stanju na računu, kupiti određene tarifne opcije, izvršiti automatska podešavanja ili koristiti uslugu „Uključenje na riječ“.
0800 50 000 pozovite ukoliko ste privatni korisnik postpaid i fiksne telefonije, interneta ili paketa.
0800 50 300 je namijenjen poslovnim korisnicima, a 066 10 10 10 je za prepaid korisnike.