Obavještenje o promjenama uslova korišćenja usluge “Moj račun”

Poštovani korisnici,

obavještavamo Vas da će od 01.08.2018. godine, redizajnirana usluga “Moj račun” podrazumijevati sljedeće funkcionalnosti:

-          Uvid u stanje postpaid računa za usluge fiksne i mobilne mreže putem web portala Mtel-a
-          Uvid u trenutno stanje računa za postpaid usluge mobilne mreže putem web portala Mtel-a
-          Dostavu računa za telekomunikacione usluge putem elektronske pošte (e-mail-a)

Napominjemo da uvid u ispis odlaznog saobraćaja možete ostvariti podnošenjem Zahtjeva na Vama najbližem Mtel prodajnom mjestu, odnosno kontaktom sa ovlašćenim Mtel prodavcem (KAM), u skladu sa definisanim uslovima.

Više informacija možete dobiti putem korisničkog servisa 0800 50 000.